SEO ali optimizacija za iskalnike

Optimizacija spletnih strani je eden izmed spletnih poslov 21. stoletja, ko se vse seli na splet, ali pa ima vsaj kakšen del sebe na spletu. Enako kot smo v dobrih starih časih, kot teh internetov še ni bilo, morali poskrbeti da so nas kupci našli, tako moramo tudi danes poskrbeti za to.

Včasih smo se vpisali v telefonski imenik, pa v rumene strani, postavili smo oglase, in tam kjer so se ljudje sprehajali postavili še kakšno tablo, tako da so nas čim prej našli.

Enako počnemo danes tudi na spletu. Tam kjer se zadržuje čim več ljudi se želimo pokazati in jim povedati kaj jim ponujamo. Največ ljudi se nahaja na iskalnikih (ok, na Facebooku, ampak to je čisto drugače) zato se bomo pokazali na iskalnikih. Seveda vsaka stran takoj pride v iskalnike, pomembno je to, da smo na prvi strani iskalnikov, ali še bolje na prvem mestu v iskalnikih. Optimizacija strani bo poskrbela za točno to, namreč za izbrane ključne besede, tiste ki pri vas pridelajo največ prometa in profita, za tiste ki jih ljudje v resnici iščejo, za te ključne besede vas bomo postavili na prvo stran iskalnikov in če boste res pridni, celo na prvo mesto 😀

Če vas zanima več o optimizaciji strani si poglejte optimizacijo strani na Facebooku ali twitterju.

Ali vasa spletna stran spi?

Splet je živ organizem. In. Ne le, da je ziv, je tudi izreno hitro spreminjajoc se organizem. Izmed vseh medijev, ki jih najdemo okoli nas, se informacije najhitreje znajdejo na spletu. In del tega spleta je tudi vasa spletna stran, ki se mora za oci in miske obiskovalcev boriti z vsemi ostalimi spletnimi stranm na spletu. In tukaj imamo ze prvo težavo.

Ali vaša spletna stran sploh lahko konkurira? Skrbite dovolj za njo? Poglejte vase konkurente, ki zelo verjetno na svoji spletni strani pisejo blog i tako dodajajo vedno nove in nove zanimive vsebine na spletni strani. Pa vi? Je to, da na spletno stran dodate nove produkte vse kar naredite? Ali pa se tega ne, ker imate vedno enake produkte? Dovolite da uganem. Imate blog, na njem pa je zadnja objava ali Srečno novo leto 2013, ali pa Imamo nov blog.

Ni prav. In sploh ni prav, ce zelite kaj prodati preko brezplacnih obiskovalcev, ki jih na vaso spletno stran vozijo iskalniki, kot je google. Za optimizacijo strani je nujno, da vedno dodajate nove vsebine.

Sej vem, zdaj boste rekli, da vasa konkurenca tudi ne pocne tega. Ja, odlicno, torej boste se vec pridobili, k boste prvi v vasi branzi, ki bo imel res aktivno spletno stran. In medtem ko se bo vasa konkurenca borila za kupce na cesti, jih boste vi prehiteli na spletu, kjer boste z manjsim vlozkom prodali vec. Tole se pa slisi kar lepo ane?

Kaj je optimizacija in kje se uporablja?

Optimizacija spletne strani je prvi korak, ki vam na spletu zagotovi vidnost, kar pomeni, da se vaša stran ne bo izgubila v množici. V današnjem času je optimizacija- SEO, tako rekoč nujna, saj si boste z njo zagotovili, da bo kar se da največ potencialnih kupcev vašo spletno obiskalo pred spletno stranjo konkurence, ki je, roko na srce nikoli ne zmanjka.

Optimizacija spletne strani, ki je narejena s strani profesionalca vaši spletni strani zagotovi čim višje mesto na iskalnikih, kar pomeni večjo vidnost, posledično pa tudi večjo obiskanost. Navadno se dela optimizacija na določene ključne besede, ki spletno stran najbolje opišejo. A tudi optimizacija ima dobro in slabo plat. Prva je tako imenovana white hat in je prijazna, druga pa black hat. Ta zadnja je tista, ki za doseganje čim višjega mesta na iskalnikih uporablja tehnike, ki niso v skladu z etiko.

Takšna optimizacija v SEO krogih vsekakor ni zaželena, tistega, ki pa se s tovrstno dejavnostjo ukvarja, pa lahko kaj hitro doleti kazen s strani spletnih iskalnikov. Zavedati se je torej treba, da je optimizacija postopek, ki zahteva veliko časa in je ne morete opraviti kar čez noč, z nepravilnimi tehnikami pa lahko gre ves vložen trud v nič.

Dobri in kakovostni strokovnjaki, ki se s spletno optimizacijo ukvarjajo se zato tega prav dobro zavedajo in zato ne uporabljajo tehnik, ki bi spletno stran na hitro, a zato negotovo spravila na prva mesta v iskalnikih.

Predvsem, ko je govora o podjetjih, je optimizacija spletne strani neke vrste oglaševanje, ki zna biti izjemno učinkovito. Iskalnikom je namreč najbolj pomembno, da je spletna stran opazna, kar pomeni, da je izpostavljena v različnih spletnih imenikih, da ima unikatno vsebino, kar je vsekakor dodana vrednost na spletu.

Optimizacija spletne strani zagotavlja najboljše rezultate in je torej nujno potrebna.

Panda update je bila dobra selekcija spletnih strani

Panda update je sprememba Google algoritma . Prvič je bil panda update predstavljen v začetku leta 2011.

Med spletnimi stranmi panda update je dobra selekcija med spletnimi stranmi. Panda update posveča pozornost spletnim stranem, posebna pozornost je namenjena spletnim stranem z veliko reklamnimi sporočili in ne kakovostno vsebino. Spletne strani s takšno vsebino panda update uvrsti na nižje pozicije v iskalniku. Obratno panda update z boljšo vsebino in manj reklamnim sporočili uvrsti višje.

Panda update je dobrodošla pridobitev. Poskrbi za nagrajevanje dobrih spletnih vsebin in kaznovanje slabih spletnih vsebin. Dobra uvrstitev je želja večine lastnikov spletnih strani. Preko naročil je to naloga ustvarjalcev spletnih strani ter vseh, ki se ukvarjajo z optimizacijo spletnih strani.

Optimizacija spletnih strani poskrbi za dobro uvrstitev točno določenih spletnih vsebin. Dobra uvrstitev največkrat omogoča, da se bo spletna vsebina določene spletne strani večkrat pojavila med zaželenimi. Ker je to želja vseh, ki željo svoje izdelke, storitve ali kakšne druge dejavnosti, informacije in podobno predstaviti širšim množicam. Obiskovalci spletnih strani do bolje uvrščenih spletnih strani in njihovih vsebin pridejo preko iskalnikov. Iskalniki omogočajo izpis iskanih rezultatov preko vpisanih ključnih besed. Vpisane ključne besede so pojmi, ki uporabnike in iskalce zanimajo.

Z vpisom ključnih besed oziroma iskanih pojmov generirajo izpis zadetkov. Zadetki so uvrščeni pod določenih pogojih. Pogoje za uvrstitev se lahko določa preko plačanih ali neplačanih načinov. Večina lastnikov spletnih strani razmišlja, da bo boljša uvrstitev predstavljala boljšo prodajo izdelka ali storitev oziroma določenih informacij.

Kar pa je v praksi dvorezen meč. Mnogi obiskovalci dobro uvrščene spletne strani namenoma prezirajo, saj jih smatrajo kot agresivno oglaševanje ali reklamo. Zavestno ne bodo izbrali visoko uvrščene izdelke, ampak tiste, ki so uvrščene veliko nižje. Prepričani so, da je njihova kakovost enaka ali celo boljša, kot kakovost višje uvrščenih izdelkov, storitev ali informacij.
Panda update je več kot dobrodošla selekcija med dobrimi in slabimi spletnimi vsebinami.

Optimizacija za iskalnike je dinamičen proces

Optimizacija za iskalnike ima za poglaviten cilj obiskanost spletne strani . Vsaka spletna stran strmi k temu, da je opažena, predvsem v množici konkurenčnih spletnih strani. Množica spletnih strani so tiste spletne strani, ki ponujajo podobne, sorodne ali enake vsebine.

Za spletno stran je optimizacija za iskalnike pomembna, saj se brez dobro urejene in naravnane optimizacije težko uvrščala na želene pozicije. Cilj vsake spletne strani je, da med sorodnimi in enakimi doseže vsaj predvidene rezultate, najraje pa kar najboljše, ki jih je možno v danem trenutku doseči v krogu konkurentov.

Optimizacija za iskalnike je dinamičen proces , ki mora slediti vsem spremembam, ki se dogajajo. Slediti sprememba, ki se dogajajo zahteva poleg obsežnega znanja in vedenja s strokovnega področja tudi ščepec zdrave kmečke pameti. Konkurenca pri doseganju zastavljenih nalog in ciljev se velikokrat ne ozira na tako zakone, predpise kot tudi posledice napačnega in nepravilnega ravnanja. Optimizacija za iskalnike mora v tem pogledu hočeš nočeš sprejemati in uvajati kompromise, ki v najboljšem možnem razmerju dosegajo obe nasprotujoči si možnosti.

Uspešno optimizacija za iskalnike dosega zastavljene cilje z dobrim poznavanjem iskalnikov. Dobro poznavanje delovanja iskalnikov je ključ za doseganja želenih ciljev. Ključ za doseganje želenih ciljev je poznavanje pravil in osnov delovanja iskalnikov. Dobro poznavanje osnov in pravil delovanja iskalnikov pomeni predvsem vedenje o načinu razvrščanj zadetkov.

Optimizacija za iskalnike mora tako poznati celoten proces od samega nastanka do končnega rezultata. Poznavanje celotnega procesa poleg splošno znanih pravil in lastnosti zahteva tudi nekaj intuicije in sklepanja, saj se je treba zavedati, da mnogi svojih spoznanj ne želijo deliti z ravno vsako osebo.

Kar je na svoj način tudi razumljivo, saj optimizacija za iskalnike ni preprosta aktivnost, ampak gre za dolgotrajen predvsem pa neskončno dolg proces. Treba se je zavedati, da je optimizacija za iskalnike dinamičen proces, ki ne pozna postanka in počivanja na lovorikah.

Seo optimizacija, izboljšanje obiskanosti spleta

Izboljšanje obiskanosti spleta oziroma natančneje spletne strani, seo optimizacija dosega na različne načine. Seo optimizacija se predvsem osredotoča na spletne iskalnike, preko katerih uporabniki spleta iščejo in kasneje obiščejo določeno spletno stran. Lastnik vsake spletne strani ima za cilj čim večjo obiskanost spletne strani ali vsaj doseganje minimalne ciljne obiskanosti.

Seo optimizacija je hkrati zahtevana in izzivalna aktivnost. Poleg potrebnega tehničnega znanja mora seo optimizacija velikokrat uporabiti znanja s področja razumevanja človeških miselnih vzorcev. Seo optimizacija mora združiti tehnično znanje in znanje razumevanja človeških miselnih vzorcev spremeniti v korist. Sprememba v korist je dosežena takrat, ko lahko lastnik spletne strani preko obiska doseže svoje cilje. Seo optimizacija se običajno začne že z samim kreiranjem in postavljanjem spletne strani, lahko pa se izvaja tudi takrat, ko spletna stran ne deluje v skladu z zastavljenimi in dogovorjenimi cilji.

Največkrat naročnik storitve cilje izrazi in postavi v dogovoru s seo strokovnjaki. Zastavljeni cilji se na pridobitnem področju dotikajo predvsem doseganja določenega povpraševanja, doseganja določenega obsega prodaje na klasičen ali spletni način, pridobivanje konkurenčnih prednosti v primerjavi s konkurenco, doseganje določene ciljne publike prek spleta in podobno. Vsak od ciljev ima svoj namen.

Ciljna publika na spletu je specifična, povezana je predvsem z obvladovanjem minimalnih zahtev za uporabo spleta. Večinoma gre za mlajšo publiko, najstarejši občani običajno spleta ne uporabljajo iz različnih razlogov. Pridobitna organizacija lahko na tak način poleg klasičnega trgovanja pridobiva nove kupce preko spleta. Možnosti pridobivanja novih kupcev preko spleta je veliko. Lahko se odločijo za oglaševanje, prodajo ali informiranje potencialnih kupcev o novostih in spremembah v ponudbi klasične ali spletne trgovine.

Spletni obiskovalci so do današnjih dni že ustvarili pomemben tržni delež določenih trgovin in panog. Nakupi prek spleta so za določene ciljne skupine edini način nakupa ali preko spleta opravijo večino nakupov.

Optimizacija za iskalnike, množica koristi

Optimizacija za iskalnike je množica koristi za številne koristi.
Znano je, da Google analitika predstavlja dobro orodje za meritev uspešnosti spleta.

Vsaka meritev uspešnost je dobra predvsem v primeru, da je na eni strani dobro zastavljena, na drugih strani je potrebno znati razumeti rezultate. Dobra je Google analitika zaradi razširjenosti. Kdor želi dobre informacije se mora zavedati, da je Google analitika načeloma dobra. Vendar mora tudi vedeti, da je Google analitika tako dobra, kolikor jo je sposoben razumeti.

Rezultati obiska spleta, ki jih sporoča Google analitika so lahko podani na razne načine. Tako imamo razlike, ki tudi pomenijo različna izhodišča. Statistike se največkrat uporablja za razne aktivnosti povezane s spletom. S pridom jih izkoriščajo optimizacija za iskalnike, optimizacija spletnih strani ter druge seo aktivnosti. Statistika lahko govori o tem, da so bile optimizacija za iskalnike, optimizacija spletnih strani ter druge seo aktivnosti uspešne.

Lahko pa statistika govori o tem, da optimizacija za iskalnike, optimizacija spletnih strani ter druge seo aktivnosti niso bile uspešne. Ob prejetih rezultatih imajo optimizacija za iskalnike, optimizacija spletnih strani ter druge seo aktivnosti možnosti za spremembe.

V prihodnosti se lahko optimizacija za iskalnike, optimizacija spletnih strani ter druge seo aktivnosti ponovno oskrbijo s statistiko. Ta jim sporoča ali je bila njihova aktivnost uspešna ali pa potrebuje določene popravke. Popravke lahko izvedejo na različne načine. Statistika je zanimiva tudi za oglaševanje na iskalnikih.

Pri tem gre za podobne koristi, kot jih prepoznamo v podobnih drugih primerih. Danes je oglaševanje na iskalnikih priljubljeno. Statistika govori o tem kako uspešno je bilo oglaševanje na iskalnikih. Dobro oglaševanje na iskalnikih lahko preko statistike prepozna svoje nadaljnje usmeritve. Za oglaševanje na iskalnikih je statistika eno ključnih orodji. Spletna statistika lahko beleži številne koristne podatke. Z obdelavo se spremenijo v koristne informacije za razne osebe.

Optimizacija spletnih strani, kakovost ali količina

Optimizacija spletnih strani je internet aktivnost .

V zgodovini sta pojma kakovost in količina bila vedno nasprotujoča si pojma pri ponudbi blaga ali storitev. Kakovost je pomenila manj količine, količina pa manj kakovosti. Na tem temelju še danes temelji ekonomija, le da so na obe strani dodane razne sodobne novosti.

V preteklosti je bila kakovost veliko bolj samoumevna, danes je obratno samoumevno, da količina prinese učinke. Z industrijsko revolucijo je postala količina vedno bolj pomembna, vendar je hkrati dala poudarek kakovosti. Razmerje, ki se oblikuje skladno z danostmi vsakega primera posebej je še danes gonilna sila ekonomije, napredka ter mnogih drugih pomembnih stvari.

Splet to zgolj poudarja, kdor se z njim več ukvarja se tega dobro zaveda. Dejavnosti, kot je optimizacija spletnih strani so s tem postavljeni pred odločitev o dveh osnovnih možnostih. Poudariti količino ali kakovost. Ocena je odvisna predvsem od trga, ki daje prednost količini ali kakovosti. Kjer je pomembna količina, mora optimizacija spletnih strani izpostaviti predvsem manjšo investicijo ter lažji dostop v primerjavi z kakovostjo. Obratno pa je v primeru, kjer je pomembna kakovost storitve ali izdelka.

Takrat je višja investicija samoumevna tako kot zahtevnejši pristop. V tem primeru se optimizacija spletnih strani zaveda, da zahtevnejši pristop pomeni tudi zelo hitro in učinkovito selekcijo. Pri tem je osnova za selekcijo lahko tudi sama vsebina, ki ni v skladu z visokimi pričakovanji.

Zaveda pa se priložnosti, saj višje zahteve hkrati cenijo dobro ponudbo, če se izkaže večkrat zapored, pridobi optimizacija spletnih strani neslutene možnosti. Z večkratno dobro ponudbo si ustvari dobro ime, njegova značilnost je v tem, da se pri iskanju daje poudarek nanj, vse druge ponudbe so v tem primeru praktično nevidne. Dovolj je, da optimizacija spletnih strani poudari dobro ime.

Kdor ceni dobro tržno ponudbo bo sam izvedel tisto, kar bi sicer morala optimizacija spletnih strani .

Optimizacija strani, poslovne priložnost

Optimizacija strani nudi sposobnim poslovne priložnosti .

Poslovne priložnosti na spletu ne nudi zgolj optimizacija strani, priložnosti so velike tudi na drugih področjih spleta. Danes se s temi priložnostmi ubada starostno zelo različna skupina ljudi, zanimiv je porast mlajših oseb.

Med njimi najdemo zanimivo število mladih oseb, ki so v razmeroma kratkem času postali pravi strokovnjaki. Kar je čisto nasprotje najstarejši skupini uporabnikov, ki se postopoma krepi, veča in izboljšuje Zagotovo se bo med to populacijo skupina brez spletnih izkušenj v prihodnjem obdobju postopoma zmanjševala, krepil pa se bo odstotek oseb, ki ima osnovne veščine ali zelo dobre veščine uporabe spleta in sodobne informacijske teologije.

Dobra optimizacija strani je danes spletna izkušnja večjega števila ljudi. Izkušnje pa so zelo različne, posebej bogate so v skupini z največ izkušnjami. To je skupina, ki jo optimizacija strani zaposluje najdlje. Predvsem so koristne njihove izkušnje s spremembami, ki so se v manj kot desetletju zgodile na področju urejenosti spleta.

Ta skupina ne pozna zgolj spremembe urejenosti, področje urejenosti spleta poznajo tudi globje. Zato je njihova optimizacija strani temu primerno boljša. Zelo zanimive pa so tudi izkušnje ljudi, ki so na splet pristopili z bogatim znanjem raznih klasičnih profesionalnih dejavnosti. Številne klasične dejavnosti so v minulem desetletju dobile ali izboljšale svojo digitalno ali spletno verzijo.

Splet je poleg tega ponudil možnost združevanja klasičnih in digitalnih oblik pristopa do potencialnih kupcev ter druge zainteresirane javnosti. Klasične in digitalne oblike se pogosto dopolnjujejo, saj se podjetniki zavedajo omejenosti ene in druge oblike.

Določen del ciljne skupine prisega na klasične oblike, ker spleta sploh ne pozna oziroma z njim nima izkušenj. Velik del skupine pa želi predvsem ali izključno spletne oblike, ker so zanje to najbolj dostopna in praktična možnost. Za te izkušnje je optimizacija strani zainteresirana, saj z njimi bistveno lažje dosega zastavljene cilje naročnikov.

Optimizacija strani je zanimiva dejavnost, če bi se radi o njej pogovarjali, me obiščite na www.seos.si.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *