Najdite pravilno razmerje med omega 3 in 6

Se sploh zavedate, koliko lahko naredite k zdravju vašega telesa z zdravo in predvsem pravilno prehrano? Sploh veste, kaj vsebujete hrana, ki jo uživate in kako jo kombinirati z ostalo hrano, da bo postala zdravilna in da boste telesu omogočili, da bo dobilo iz hrane tisto, kar hrana vsebuje? Biti strokovnjak na področju zdrave prehrane nikakor ni enostavno. Lahko si preberemo tisoč in eno zgodbo, pa vendar se na koncu zdi, da so si dejstva nasprotujoča, če ne razumemo tudi delovanja telesa. Ravno to je tudi razlog, zakaj omega 3 maščobne kisline enkrat proglašajo za zdrave, drugič pa za slabe in zakaj omega 3 Hiša zdravja prodaja najraje kar v kapsulah. Slišimo lahko, da največ omega 3 dobimo v ribah, ki so najbolj mastne, ampak tudi dolgo živijo v morju, kar pomeni, da se naužijejo ogromno strupov iz morja. Če se želite temu izogniti, je najbolje omega 3 uživati v kapsulah.

Omega 3 in 6 so zdrave kisline

Ste o omega 6 slišali že veliko, predvsem pa, da so nezdrave? Nikar verjeti temu, saj jih telo potrebuje, vendar v pravilnem razmerju. Če pogledate omega 3 Hiša zdravja prodaja v kapsulah z vsemi priporočljivimi količinami na dan, pri tem pa dodaja razmerje tudi do omega 6 maščobnih kislin. Dejstvo je, da vse te maščobne kisline telo potrebuje, ampak res v pravem razmerju, ki pa ga vedno težje določimo.

Kje dobimo te kisline?

Omega 3 dobimo v ribah, ampak ne v gojenih, saj se jih hrani z žiti, ki pa so polna omega 6. Zato je bolje posegati po tistih, ki niso gojene in so čim bolj mastne. Dobimo pa omega 3 tudi v zeleni zelenjavi, zato jo je zelo priporočljivo uživati (portulak, špinača, rukola ipd.). Omega-6 pa po drugi strani dobimo v oreščkih in žitih in so res lahko škodljive, če je razmerje med omega 3 in 6 slabše od 1:3, zato se raje izogibajte oreščkom.

Leave a Reply

Your email address will not be published.