Kako poteka delo v marketingu

Ste razmišljali, da bi si poiskali delo v marketingu, pa še ne veste, ali ste prava oseba za takšno vrsto dela? Potem je tale članek namenjen prav vam. V nadaljevanju si bomo ogledali nekatere najbolj klasične značilnosti, ki jih ima delo v marketingu. Pogledali si bomo, kaj morate znati in obvladovati, da bi bili pri takem delu uspešni.

Za začetek bi bilo dobro, da bi opredelili, kaj delo v marketingu sploh je. Vsako podjetje ponuja določene izdelke ali storitve določenim kupcem. Marketing je pri tem postopek, s katerim se poskuša določen izdelek ali storitev približati ciljni skupini kupcev. To dejansko pomeni, da je delo v marketingu predvsem ugotavljanje, kdo so ciljni kupci in skozi katere kanale jih lahko na najbolj učinkovit način dosežemo.

Oseba, ki jo zanima delo v marketingu, mora obvladati precej področij. Poznati mora ekonomske zakonitosti trga, za katerega pripravlja strategije za prodor na trg. Razpolagati mora z znanji, ki ji pomagajo identificirati, kakšen je osnovni psihološki profil potencialnega kupca. Poznati pa mora tudi vse socialne vidike, ki vplivajo na obnašanje kupcev ciljnega trga. Psihološki in socialni vidiki zaposlenim v marketingu pomagajo določiti najbolj učinkovit način, s katerim bodo komunicirali s ciljnimi kupci.

Delo v marketingu pa pogosto ni omejeno le na področje trženja. Zaposleni v marketingu pogosto sodelujejo tudi z razvojnimi oddelki, saj prav njihovo poznavanje potreb kupcev bistveno pripomore k boljšemu načrtovanju končnih izdelkov in storitev, ki bodo ponujene na trgu. Veliko napora je potrebno vložiti prav v preučevanje ciljnih kupcev.

Delo v marketingu je zagotovo eno izmed najbolj pestrih in kreativnih del, ki si jih lahko zamislimo. Dejansko je uspešnost prodaje odvisna od tega, kako kreativen oddelek za trženje in marketing ima podjetje. Vendar pa delo v marketingu ni omejeno le na podjetja, ampak obstajajo možnosti za zaposlitev tudi pri agencijah, ki jih podjetja brez marketinških oddelkov najamejo.

Poiščite svoje delo